Zvolte si své zástupce v Board of Alumni! Právě probíhají druhé volby do předsednictva FMV Alumni Clubu.
FMV Alumni Club je klubem pro všechny absolventy FMV! Je tu od toho, aby propojoval absolventy nejen mezi sebou, ale i s fakultou a jejími současnými studenty.
A jak klub funguje? Řídí ho Board of Alumni v čele s prezidentem, všichni z řad absolventů FMV. V Board of Alumni by měl být jedním členem zastoupen každý magisterský program na FMV. Členové pak jmenují prezidenta, kterým se stane jeden z nich.
Právě teď probíhají druhé volby do Board of Alumni, předsednictva klubu.
Hlasujte pro svého kandidáta a vyberte zástupce v Boardu za Váš program na příští dva roky!
Hlasovat můžete do 20. 6. 2020.
Přehled kandidátů:
(řazení dle programu studia a dle abecedy)
Celý program:
CEO, Tachovské SPV EGEI (Economics of Globalization and European Integration), Alumni 2015 Program: BOD 1: propojení absolventů, současných studentů a FMV BOD 2: aktivní kontakt s pracovním trhem BOD 3: sledování aktuálních témat a trendů ve společnosti BOD 4: prezentace činností Alumni Clubu FMV v rámci absolventského portálu BOD 5: body 1-4 s nadhledem a zábavnou formou 🙂 HR Diversity Specialist, Škoda Auto Evropská integrace, Alumni 2016 Program: Senior Account Manager, RTB House Evropská integrace, Alumni 2016 Program: Rád bych, aby se pod mým vedením FMV Alumni Club věnoval těmto bodům: Relationship Manager, Raiffeisenbank IB (International Business – Central European Business Realities), Alumni 2017 Program: Jako současný člen Alumni Boardu bych rád pokračoval v aktivitách ohledně: Cílem FMV Alumni Clubu by mělo být i nadále poskytovat Poslední pozice Brand & Communication Manager, Moser, nyní jsem otevřená pracovním příležitostem IDS (International and Diplomatic Studies), Alumni 2015 Program: CSR Specialist, Kooperativa, Vienna Insurance Group Mezinárodní obchod, Alumni 2018 Program: 7 priorit pro komplexnější budoucnost: Těchto 7 dlouhodobých priorit je balík ambiciózních a ne vždy snadno realizovatelných, avšak pro budoucnost důležitých vizí směřování FMV Alumni Clubu k větší komplexnosti a různorodosti. Sales Representative, Hilti Group Mezinárodní obchod, Alumni 2019 Program: Head of Sales & Marketing / Management Consulting Mezinárodní obchod, Alumni 2015 Program: Vytvoření komunikační strategie či již samotného komunikačního kanálu „Alumni storytelling platform“, umožňující nejen zkvalitnění komunikace napříč Alumni sítí a udržování její pospolitosti, nýbrž i její efektivní interakci s vyučujícími mající za následek pozitivní dopad jak na současné a budoucí studenty, tak i na kontinuitu profesní kariéry samotných Alumni díky následujícímu efektům: CE Programme Manager, Tesco Mezinárodní politika a diplomacie, Alumni 2017 Program: Head of Czech Trade Team, British Chamber of Commerce Mezinárodní politika a diplomacie, Alumni 2017 Program: Reportérka zahraniční redakce, CNN Prima News Podnikání a právo, Alumni 2017 Program: Vít Rožmberský
Kvalitní kontakty jsou k nezaplacení. Propojení s těmi správnými lidmi může rozhodnout o Vašem úspěchu, nebo Vás minimálně k vytouženému cíli nasměrovat. Prioritou Alumni Clubu FMV by, dle mého názoru, mělo být:
• umožnit svým členům rozšíření vlastní základny kontaktů v rámci FMV, ale i mimo ni
-> pravidelný networking a pořádání společných akcí
• usnadnit výměnu informací a zkušeností mezi všemi členy klubu a FMV
-> vytvoření vlastních webových stránek Alumni Clubu FMV VŠE (viz. bod 4)
-> druhotná komunikace přes sociální sítě (Facebook/LinkedIn…)
Informovanost o současných trendech ve vývoji na pracovním trhu je předpokladem pro úspěšný rozvoj kariéry nebo vlastního podníkání. Alumni Club FMV by měl svým členům:
• pomoci udržet si přehled o vývoji na trhu práce a tím příspět ke kvalitnějšímu rozhodování o pracovních otázkách
-> sdílení aktualit a trendů z pracovního prostředí ČR i zahraničí
-> diskuze/mentoring mezi absolventy a současnými studenty FMV
• nabídnout možnost přímého propojení s firmami či jejich zástupci
-> workshopy s profesionály (dle odvětví/témat)
-> neformální “prezentace” společností
-> nabídka konkrétních pracovních pozic na webu Alumni Clubu FMV (viz bod 4)
Nedílnou součástí fungování v kosmopolitní společnosti je i orientace v aktuálních otázkách a schopnost utvoření si vlastního názoru na různá společenská témata. Ne vždy je ale možné o těchto otázkách diskutovat s nadhledem a v souvislostech (složitost dané problematiky/absence kritického myšlení/nevůle akceptovat odlišný názor atd.) Alumni Club FMV by v této souvislosti měl:
• vytvářet příležitosti k debatě o aktuálních společenských tématech -> diskuze s odborníky na danou problematiku
Zajištění fungující platformy, která usnadní relizaci bodů 1-3 a stane se tak prvním kontaktním místem pro členy Alumni Clubu FMV VŠE. Dále pak zprostředkuje:
• aktuální informace o aktivitách klubu (např. plán akcí)
• prezentaci Alumni Clubu FMV na veřejnosti jako elitního spolku absolventů VŠE v Praze
• kontaktní místo pro firmy a jejich konkrétní pracovní nabídkyJan Kotík
Radek Podrazil
Milan Hašek
Nicola Lukovicsová
Jindřich Henzl
Budu velmi rád za vaší důvěru.
Společně je můžeme začít naplňovat!Gabriela Horníčková
Petr Šimánek
Andrej Galčenko
Petra Skrbková
Kristina Tůmová
Předchozí
Následující
S tímto projektem nám pomáhá: