Další úspěch studentů FMV: Tříčlenný tým zvítězil v soutěži OMD Creative Challenge 2023

Tým studentů vedlejší specializace Komerční komunikace s názvem „Pochod Praha Košice“ ve složení Aneta Borgoňová, Gabriela Šťastná a Kristián Tomčo přinesl opět po roce na Vysokou školu ekonomickou v Praze vítězství ve finále soutěže OMD Creative Challenge 2023, kterou organizuje mediální agentura OMD.

Na základě zadání od společnosti Wolt studenti zpracovali návrh na novou marketingovou strategii pro službu Slevotoč – To nejlepší, levnější. Jedná se o akci ve Wolt aplikaci, ve které zákazník najde ty nejoblíbenější restaurace a obchody na Woltu s velmi vysokou slevou na ta nejprodávanější jídla/produkty. Takto vysokou slevu tyto podniky normálně nikdy neposkytují. Cílem kampaně je zvýšit počet objednávek z aplikace Wolt o 3 500. Vítězný tým přišel s nápadem superhrdiny Woltíka zachraňujícího „busy“ podnikatele a podnikatelky, matky a studenty, kteří nestíhají a mají hlad. Mottem jejich projektu bylo: „Nestíháš se otáčet? Zatoč si se Slevotočem.“

Soutěž proběhla ve dvou kolech s tím, že do finále, které se uskutečnilo a mediální agentuře OMD dne 31.5., se probojovaly čtyři týmy z vedlejší specializace Komerční komunikace. V minulém ročníku uvedené soutěže titul putoval na FSV UK.

Výhercům gratulujeme a děkujeme za reprezentaci!

Další úspěch studentů FMV: Tříčlenný tým zvítězil v soutěži OMD Creative Challenge 2023