V pedagogické oblasti určitě práce v menších skupinách a nejlépe ještě nad tématy, kterým se profesně věnuji intenzivněji. Třebas taková debata s deseti studenty nad problematikou veřejných zakázek, kteří o tu diskuzi mají skutečný zájem a jsou ochotni se zapojit, je pro mne skutečně velmi osvěžující. Bohužel není možné většinu výuky tímto způsobem provozovat. V oblasti proděkanské musím přiznat, že mne skutečně baví „hraní s čísly“. Tím samozřejmě nemám na mysli nějaké pokoutní machinace, ale zejména různé analýzy. Konečná částka, jaká bude v daném roce přidělena na fakultu, závisí na velkém množství dílčích faktorů a je samozřejmě důležité sledovat, které a jak moc ten konečný výsledek ovlivňují, a jestli je jsme schopni do budoucna ovlivňovat. Vůbec nejzábavnější pak samozřejmě je, když zjistíte, že to letošní číslo je větší než to loňské.