Nová kniha nakladatelství Routledge: Marketing luxusního segmentu a strategie značky: Teorie a praxe pro měnící se svět
Nakladatelství Routledge právě vydalo knihu s názvem Luxury Marketing and Brand Strategy: Theory and Practice for a Changing World (Marketing luxusního segmentu a strategie značky: Teorie a praxe pro měnící se svět).
Autorský tým z katedry mezinárodního obchodu vedla naše akademická pracovnice Květa Olšanová. Spoluautorkami jsou naše bývalé kolegyně – Gina Cook, nyní profesorka na College of Business na Metropolitní státní univerzitě v Denveru v Coloradu v USA, a Marija Zlatić, autorka kurzu Luxury Marketing na této fakultě.
Učebnice kombinuje akademickou teorii se aktuálními případovými studiemi a zabývá se digitální transformací, udržitelností a složitostmi managementu luxusních značek. Učebnice je určena pro pokročilé kurzy marketingu a managementu luxusních produktů. Je doplněna online výukovými materiály, včetně prezentací v PowerPointu pro každou kapitolu, vzorových odpovědí na diskusní otázky a banky testových otázek.
