International Business Strategies (EN)

Ve světě, kterému vládne angličtina a business, je vedlejší specializace International Business Strategies správnou volbou pro ty, kteří se v něm nejen nechtějí ztratit, ale do budoucna by ho i rádi aktivně tvořili. V jejím rámci se naučíte vše potřebné k úspěšnému působení na poli mezinárodních organizací, v dynamickém světě businessu a mezinárodního podnikání. 

Proč studovat International Business Strategies?

  1. Naučíte se rozumět prostředí mezinárodního podnikání a aktivně v něm působit. 

  2. Prohloubíte si své znalosti angličtiny na profesionální úroveň.

  3. Budete schopni efektivně analyzovat businessové a marketingové prostředí a orientovat se na poli mezinárodních korporací. 

Předměty vedlejší specializace 

Název předmětu Ident Počet kreditů
International Marketing 2MO521 6
Financial Management in International Business 2MO522 6
International Trade 2MO523 6
International Management 2OP405 6
Název předmětu Ident Počet kreditů
Intercultural Communication for Managers 2OP448 6
Manager in Intercultural Environment 2OP457 6
Economic Integration of Central Europe to the EU 2SE411 6
European Sustainable Development Policy in the Global Contex 2SE416 6
Consumer Experience Management IP342 3
International Marketing Management System Online IP357 3
China´s Economic Transformation IP341 3
Protection of Intellectual Property IP350 3
Doing Business in Russia 2MO332 3
Corporate governance 2MO424 3
International Financial Markets 2MO422 3
International Management 2MO442 3

Uplatnění absolventů

  • řídící pozice v mezinárodních firmách v ČR i zahraničí, a to zejména v marketingu, prodeji, personálním řízení a financích
  • komparativní výhodou absolventů je jejich velmi dobrá znalost angličtiny a schopnost projektově řešit základní témata podnikového řízení v interkulturním prostředí
  • absolventi rozvinou své kritické myšlení, komunikační dovednosti a rozšíří svůj rozhled v aktuálním dění v praxi

Spolupracujeme

Externí vyučující:

Petra Průšová

Market researcher
KANTAR

Hans van der Meulen

Ex-managing partner
MCD International

Grant McKenzie

Marketing & Innovation Director
Plzeňský Prazdroj

Adam Murgaš

Procter & Gamble

Společnosti:

  • Česká spořitelna
  • KANTAR
  • ŠKODA AUTO

Další informace

Garant: doc. Ing. Josef Taušer, Ph.D. 

Ident: 2BS

Přečtěte si o vedlejší specializaci také zde.

International Business Strategies (EN)