Studenti FMV zvítězili v soutěži POPAI Student Awards 2022
V rámci programu mezinárodní akce POPAI DAY 2022 byly vyhlášeny výsledky prestižní soutěže POPAI STUDENT AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu v rámci in-store marketingu. Soutěžní expozice i předání cen vítězům proběhly 24. listopadu 2022 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9.
V kategorii: návrh In-store komunikační kampaně dle briefu T-Mobile Czech Republic (Magenta Experience Centrum) zvítězil tým studentů z Fakulty mezinárodních vztahů VŠE ve složení Kateřina Soukupová, Štěpán Avakyan, kteří nazvali svůj projekt „Buď to ty!“
Na druhém místě se umístil tým z UTB, Fakulty multimediálních komunikací, třetí místo obsadil tým studentů z Vysoké školy kreativní komunikace.
Studenti zpracovali v týmech případovou studii na výše uvedené zadání v rámci předmětu Retail Business, který zajišťuje v rámci povinných předmětů bakalářského programu Mezinárodní obchod na FMV Katedra mezinárodního podnikání.
Soutěž POPAI STUDENT AWARD je součástí dlouhodobě úspěšného projektu spolupráce asociace POPAI CE se zástupci a studenty vysokých a středních škol. Letos proběhl již šestnáctý ročník studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD o nejlepší návrhy projektů in-store komunikace, kterého se celkem zúčastnilo 13 týmů.