Studenti VS Komerční komunikace zvítězili v soutěži A!M Creative Challenge
Tým studentů vedlejší specializace Komerční komunikace ve složení Ludmila Faltusová, Kristýna Schönová a Sára Laštovková zvítězil ve finále soutěže A!M Creative Challenge v konkurenci 17 týmů z šesti škol. Na základě zadání od společnosti Globus studenti zpracovali návrh strategie, jakým způsobem komunikovat vlastní výrobky pro mladou generaci zákazníků, včetně návrhů na sortimentní rozšíření a další služby, které mohou mladé lidi zaujmout.
Studentské týmy hodnotila odborná porota složená ze zástupců pořadatele soutěže, společnosti Attention!Media a zadavatele soutěže, společnosti Globus. „Zadání pro soutěžící bylo poměrně náročné a široké, sám jsem byl hodně zvědavý, jak se s ním jednotlivé týmy poperou. Ve výsledných návrzích se sešla spousta kreativních nápadů a pohledů, které jsou reálně využitelné a některé by nás samotné nenapadly. Navíc, vysoká úroveň zpracování, naplnění briefu, vlastní analýzy, a samotné prezentace mě velmi nadchly. Taková míra profesionality byla pro mě osobně velmi milým překvapením. Výtěžný tým si nejvyšší ocenění získal komplexním pohledem a zpracováním tématu, které celé velmi dobře drželo pohromadě a kromě perfektního zpracování a prezentace je koncept i reálně využitelný,“ říká Otakar Plundr, Head of off-line marketing, Globus ČR, v.o.s.
Členové vítězného týmu získali kromě cenných zkušeností dárkové poukazy od společnosti Globus a měli možnost navázat užitečné kontakty. Jak říkají organizátoři soutěže: „Jsme přesvědčeni, že studenti, díky tomu, že nejsou limitováni zkušenostmi z praxe, mohou přijít se zajímavými a neotřelými nápady, jak prezentovat a oživit značku v povědomí zákazníků, čímž ji mohou pomoci naplnit její cíle. Proto jsme se rozhodli vytvořit soutěž pro studenty, kteří pokud se tohoto projektu zúčastní, získají možnost pracovat na reálném problému vybraného klienta a vyzkoušet si tak přípravu mediální strategie v praxi“.
Vedlejší specializace Komerční komunikace spadá pod Katedru mezinárodního podnikání na Fakultě mezinárodních vztahů a je otevřená všem studentům VŠE. Vedlejší specializace nabízí bohaté a úzké propojení s praxí. Absolventi nacházejí široké uplatnění v praxi komerčních komunikací.