Nejnovější publikace výzkumníků z Katedry mezinárodního podnikání

KŘENKOVÁ, Eva, RIESER, Karolína, SATO, Alexej. How software robots can facilitate the procurement process? A case study of Siemens in the Czech Republic. Entrepreneurial Business and Economics Review [online]. 2021, roč. 9, č. 3, s. 191–203. eISSN 2353-883X. ISSN 2353-8821. DOI: 10.15678/EBER.2021.090312.

Cílem článku je vyhodnotit, zda technologické změny přijaté v oblasti nákupu mohou podpořit strategii firmy, a sledovat fázi implementace softwarových robotů v oblasti nákupu.


OLŠANOVÁ, KvětaESCOBAR RIOS, Andrea, COOK, Gina, KRÁL, PetrZLATIć, Marija. Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands. Social Responsibility Journal [online]. 2021, č. 17 May, s. 1–2. ISSN 1747-1117. DOI: 10.1108/SRJ-10-2020-0398.

Účelem této studie je prozkoumat dopad povědomí kupujících luxusu o aktivitách společenské odpovědnosti luxusní značky (CSR) spolu s jejími individuálními udržitelnými rozměry souvisejícími se značkou (z hlediska ekonomického, společenského a environmentálního) a hodnotami luxusu na nákupní záměr pro luxusní výrobky a v důsledku toho upozornit na potenciální implikace těchto vztahů pro luxusní průmysl.

Přehled publikací na Věda a výzkum FMV.

Všechny publikace zaměstnanců Fakulty mezinárodních vztahů najdete v databázi publikační činnosti VŠE