Studenti z FMV úspěšně reprezentovali školu na konferenci Retail summit 2019

Ve středu 6.2.2019 úspěšně vystoupil tým studentů z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze na 25. ročníku mezinárodní konference Retail summit 2019, který se konal v hotelu Clarion v Praze – Vysočanech. Hlavním tématem konference bylo „Customer experience – od zkušenosti k zážitku“.  Konference Retail summit je největší mezinárodní konferencí ve střední Evropě zaměřenou na retailing.

Studentský tým absolventů vedlejší specializace 2KK – Komerční komunikace, ve složení: Simona Galiová, Tereza Lukůvková a Lucie Škopková úspěšně prezentoval svou případovou studii s názvem Mixit v rámci panelové diskuze na téma „E-shop na cestě od zkušenosti k zážitku“. Vystoupení studentů zaujalo jak odborníky v panelové diskuzi, tak přítomné účastníky.

E-Commerce prochází bouřlivými změnami – zdaleka nejde jen o stále dvouciferný růst celkového obratu a rychlou koncentraci trhu, ale o totální změnu strategie. Vítězí ti, co pochopí, že celkový zážitek zákazníků má i silné „nedigitální“ prvky,“ vysvětluje Ing. Milan Postler, Ph.D. z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací FMV. „Přežít do budoucna mají šanci firmy, které chápou, že k úspěchu nestačí skvělý e-shop s optimálními UX parametry. Z pedagogického hlediska se jasně potvrzuje, že propojení teorie a praxe ve výuce pragmatických disciplín je tou správnou cestou ve vzdělávání mladých lidí, kteří dokážou uplatnit teoretické znalosti na příkladu z praxe,“ dodává.