Nejlepší studentské projekty pro ŠKODA AUTO v kurzu Mezinárodní marketing

I v zimním semestru 2022 pokračovala v kurzu Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431) úspěšná spolupráce se společností ŠKODA AUTO. Studenti pracovali po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností ŠKODA AUTO pod vedením vyučujících Ing. Markéty Lhotákové, Ph.D. a Andrey Escobar Ríos, Doctora en Ciencias. Pro řešení si mohli vybrat jedno z velké škály témat zaměřených na se na český trh, e-mobilitu, cílovou skupinu mladých i strategie vstupu na nové potenciálně zajímavé trhy.

Nejlepší týmy byly pozvány, aby 12. ledna 2023 prezentovaly výsledky své práce nejen ostatním studentům a vyučujícím předmětu, Ing. Petru Královi, Ph.D. a Ing. Květě Olšanové, Ph.D. , ale i zástupcům ŠKODA AUTO , panu Petru Janebovi (Head of Sales China, Asia and Overseas), Liboru Šedivákovi (Vedoucí marketingu v ČR), Karolíně Kapounové (Specialista prodeje), Ondřeji Švástovi (Country Manager Australia and New Zealand) a Natalie O’Brien (Marketing Manager at ŠKODA New Zealand).

Prezentace nejlepších projektů proběhly v prostorách ŠKODA AUTO v Praze. Studenti prokázali schopnost pracovat v mezinárodních týmech, provádět rozsáhlé výzkumy trhu a přinášet zajímavé nápady, z nichž mnohé, podle zástupců ŠKODA AUTO, budou rozhodně využitelné v praxi.

Vítězné týmy tvořili tito studenti: Markéta Juchelková, Tatiana Larišová, Niklas Siewert, David Mićević, Karolína Bartošíková, Michaela Klimková, Daniela Doubková, Ellen Pettersson, Clara Bechikh, Štěpán Červený, Tereza Kučerová, Miroslav Uhlik, Barbara Volfová, Jiří Beránek, Jan Mrkos, Jakub Křepelka, Barbora Hakrová, Martin Hulínský. Kromě zpětné vazby dostali i diplomy a dárky od společnosti ŠKODA AUTO a.s.

Na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením ŠKODA AUTO se mohou těšit studenti i v letním semestru 2023.

Všem členům vítězných týmů gratulujeme!

Předmět Mezinárodní marketing (2MO401) je povinným předmětem ve studijním programu Mezinárodní obchod a v rámci vedlejší specializace International Business Strategies (pod identem 2MO521). Semináře jsou vyučovány v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů. Významnou součástí kurzu je vždy týmový projekt zpracovávaný ve spolupráci s firemním partnerem, ve kterém studenti řeší reálné téma z podnikové praxe.

Nejlepší studentské projekty pro ŠKODA AUTO v kurzu Mezinárodní marketing