Studenti Mezinárodního marketingu pracují na projektech pro společnost Škoda Auto

Studenti předmětu Mezinárodní marketing v zimním semestru pracují na projektech zadaných jednou z největších automobilek, společností Škoda Auto.

Studenti předmětu International Marketing v tomto zimním semestru pracují na marketingovém projektu s jednou z největších automobilových společností: Škoda Auto. Studentské týmy budou mít příležitost prokázat své dovednosti prostřednictvím mezinárodních marketingových nástrojů, aby marketingovému oddělení Škodovky pomohly čelit nové éře uvádění inovativních produktů, s reklamními kampaněmi, aktuálními projekty nebo jak posílit komunikační strategii se stávajícími zákazníky. A co je nejdůležitější, budou mít šanci pracovat na skutečných business projektech, které by mohla realizovat jedna z největších společností v zemi, což je pro studenty obrovská zkušenost.

Na začátku semestru nastínil vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Petr Janeba charakteristiku společnosti a jejích produktů, nové výzvy, kterým společnost v marketingu čelí a představil témata pro týmové projekty, ze kterých si studenti mohli vybrat.

Na konci semestru budou mít nejlepší týmy příležitost prezentovat výsledky své práce panu Janebovi a jeho týmu a získat podrobnou zpětnou vazbu.

Přibližování nových generací k reálnému trhu prostřednictvím vysoce účinných projektů umožňuje našim studentům kromě profesní růstu i mezinárodní zkušenosti, protože na vývoji projektů se podílejí nejen čeští, ale i zahraniční studenti.