13.4.2017 - Děkanský den

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Úspěch studentů VŠE v soutěži Popai Students Awards 2014

Foto vítězného týmuVe čtvrtek dne 20.11.2014 byly vyhlášeny v Kongresovém centrum U Hájků, v Praze 1 výsledky soutěže Popai Students Awards 2014. Ve studentské kategorii: „Návrh In store komunikační kampaně“ dle briefu společnosti Nestlé - Maggi zvítězil studentský tým z VŠE – FMV, ve složení: Martina Chumanová, Daniela Tomanová, Nguyen Viet Hung (viz foto). Druhé místo obsadil též tým z VŠE – FMV ve složení: Martin Šárek, Kristýna Jedličková, Ekaterina Murzaykina. Třetí místo obsadil tým Univerzity Karlovy, Fakulty sociálních věd.

Vítězný tým vytvořil svou In-store marketingovou strategii pro produkt „Maggi nápady Šťavnaté kuře s tymiánem“. Jury složená jak z odborníků z praxe, tak i pedagogů hodnotila navrhované řešení studentů z hlediska zvolené strategie a návaznosti na komunikaci značky, dále se hodnotila kreativita a inovativnost řešení a též rozpracovanost do ostatních mediatypů mimo In-store komunikaci. Součástí hodnocení byla atraktivita řešení pro cílovou skupinu a v závěru též komplexní dojem.

Všichni studenti v předmětu Retail Marketing pod vedením Ing. Milana Postlera – garanta kurzu obdrželi pro minulý semestr zadání, které připravila společnost Nestlé – Maggi pro soutěž Popai Students Awards 2014, ke zpracování jako celo semestrální případovou studii z praxe. Téma zpracovávali 5 – 6 členné týmy studentů. Do uvedené soutěže se dobrovolně přihlásili tři studentské týmy z VŠE – FMV, které byli tříčlenné. Umístění našich studentů je velkým úspěchem při prvním zapojení do soutěže Popai Students Awards. Též se potvrdila užitečnost propojení teoretických a praktických poznatků v předmětu Retail marketing při zpracování případové studie zadané praxí. V rámci spolupráce v uvedeném předmětu přednáší špičkoví odborníci z praxe na problematiku chování spotřebitele, CRM, Sales promotion, In-store marketing, Retail audit, on-line komunikaci a obchodování. Úspěch studentů je výzvou pro budoucí studenty letního semestru v předmětu Retail marketing, kteří též obdrží zadání z praxe pro výše uvedenou soutěž. Soutěž je otevřená všem studentům z Vysoké školy ekonomické, kteří mají o danou problematiku zájem a chtějí soutěžit a samozřejmě vyhrát.